Математика 11-15.05.2020
Активности по Математика за периодот од 11.05.2020 год. – 15.05.2020год.
11.05.2020год.(понеделник)
Кое собира повеќе?
( 1. Активност–Разговор: Што сакаат најмногу да пијат? Во што се чува сокот, млекото,
водата, маслото, оцедот.Тие немаат форма. Таа ја добиваат во зависност од садот во кој се
наоѓаат).
( 2. Активност- Разгледување на садови за течност (чаша, бокал, литарско шише, како и
чаши со различна големина и се разговара усно кој сад ќе собере повеќе течност).
Претурање вода и разговор кој сад собира повеќе.
(3. Активност – пр. Прво направи проценка колку чаши треба да претуриш за да
наполниш шише со вода од 1 литар, а потоа измери колку чаши има во шишето)
12.05.2020год.(вторник)
Активности со мерење и споредување должина-повторување
Потсети се! Предметитеможатдабидат: долги, подолги, најдолги… кратки, пократки,
најкратки…Покажете им на децата конец во различни должини како полесно би се
потсетиле на поимот за подолго и пократко.
Потоа, преку игра споредувајте предмети или играчки во домот кои се подолги, а кои
пократки.
Разговарај усно штое подолго (јажето или моливот, фломастерот или боичката, измери и
спореди три долги и три кратки нешта,…)
13.05.2020год.(среда)
Активности со мерење и споредување маса-повторување
1.Активност-Споредување предмети во домот полесно-потешко (разговор) Земи повеќе
мали предмети од домот кои можеш да ги мериш.
Пр. Ѓезве, играчки, далечинско, молив….
Стави ги на масата пред себе. Земај ве двете дланки по еден и обиди се да процениш, кој е
потежок, кој полесен. Потоа измери ги на домашна вага.
2.Активност-Прави споредба– Што е полесно? Учебник и тетратка ?Гума или острилка?
Јаболко или портокал?
Доколку немаш вага, можеш да направиш едноставна детска вага со помош на една
закачалка и 2 најлонски ќеси. Оваа вага не може точно да мери, но може да ти помогне да
го откриеш потешкиот или полесниот предмет.
14.05.2020год.(четврток)
Активности со мерење и споредување зафатнина-повторување
Да се измери :
-1чаша полна шеќер колку лажици има
-1чаша полна со вода колку лажици има
-1 рака брашно колку лажици има
Претурање на вода во различни садови и воочување кој сад има поголема зафатнина
1 задача. – пластичен леген, шише од 2 литра и пластична чаша.
2 задача. – пластичен леген, шише од 1,5 литар и пластична чаша.
3 задача – пластичен леген, шише од 0,5 литар и пластична чаша.
Учениците резултатите ги запишуваат во тетратка
Шише од 2 л = _ чаши вода Шише од 1,5л = _ чаши вода
Шише од 0,5 л= чаши вода.
15.05.2020год.(петок)
Годината има 12 месеци
Следење на линкот „Временски периоди “даден во прилог.