• Е-училница
  • Распоред
  • За нас
    • Документи
      • Општо
      • Извештаи
      • Самоевалуација
      • Годишна програма
      • Буџет
    • Јавни Повици
    • Јавни набавки
      • Планирани набавки
      • Објавени огласи
      • Склучени договори
      • Реализирани договори
  • Настава
  • ОУ „Крсте Петкoв Мисирков“ Кочани, Оризари
  • Училишни Проекти
  • Новости
  • Контакт
  • Најава
април 4, 2020

Насоки за наставата по Историја за VI- А и Б одделение

Мeтоди Андонов Некатегоризирано, Историја

ЧАС 1

– Тема 6; Нова содржина -Вежби и активности за Внатрешни борби во Римската држава (час предвиден за користење на ИКТ, целта е да се проверат постигнувањата и да се прошират знаењата).

ЗАДАЧА: ОДГОВОРИ ГИ СЛЕДНИВЕ ПРАШАЊА ВО ТВОЈАТА ТЕТРАТКА, А ПОТОА ПРОСЛЕДИ ЈА ПОДГОТВЕНАТА ПРЕЗЕНТАЦИЈА ЗА ГЛАДИЈАТОРИ.

  1. Кој се наоѓал во најтешка положба во Римската држава?
  2. Кое е најпознато востание на робовите, кој го предводел, кога се кренало и каде?
  3. Зошто не успеало востанието?
  4. Зошто Римската држава започнала брзо да слабее?
  5. Опиши го ликот на Спартак! (најзначајните негови особини и карактеристики)

ЧАС 2

– Тема – Стариот Рим; Нова содржина -Римската култура; целта е-да ја идентификува посебноста на римската религија, уметност начин на живот; и да прави компарација на културата на Римјаните со останатите култури во Стариот свет.

ЗАДАЧА ЗА РАЗМИСЛУВАЊЕ!

Ајде прво да се потсетиме за достигнувањата во културата и верувањата на Хелените, најстарите цивилизации и античките Македонци?

Ако се потсетивте за културите на другите народи, сега е време да ја прочитате лекцијата за РИМСКАТА КУЛТУРА која се наоѓа на страните 81-82-83 и внимателно разгледајте ги фотографиите. Вашата ЗАДАЧА Е да изработите табела во која ќе ги претставите:

За учениците со задачата-активноста е: да ги опише културата, религијата и начинот на живеење на Римјаните.

Религијата на РимјанитеКнижевност и говорништвоГрадежништво, вајарство и сликарствоНаука
















Оваа табела можете да си ја направите во вашите тетратки, при тоа убаво прочитајте ги деловите и работете ги дел по дел. Во табелата треба да ги внесете најважните работи според вас кои се однесуваат за делот за кој пишувате. Ако има нешто нејасно слободно пишете ми или јавете се, ќе ви објаснам, ќе ви помогнам. Убаво за вас е да прочитате и ЗНАЕТЕ ЛИ ДЕКА… (на стр.83 во учебникот). Ви посакувам пријатна и успешна работа Чувајте се и останете дома. Наставнk Методи Андонов

    10 април „ Пролетна песна ,, Таки Хрисик“ 10 април – Вежби во читање, пишување

    Поврзани Лекции

    Некатегоризирано

    Тематско и наставна програма

    Генерација 2021/2022

    Новости, Некатегоризирано

    Генерација 2021/2022

    Прво одделение, Некатегоризирано, Mузичко образование

    Музичко образование 01-10.06.2020

    Некатегоризирано

    Некатегоризирано

    Некатегоризирано, Општество

    29 мај – општество

    Некатегоризирано, Вештини за живеење

    25-29.05.2020

    Некатегоризирано, Општество

    29 мај

    Некатегоризирано

    Записи од фосили 22 05 2020

    Биологија, Некатегоризирано, Седмо одделение

    Како луѓето го загадуваат воздухот 20 05 2020

    ОУ „Крсте Петкoв Мисирков“ Кочани, Оризари

    Корисни линкови

    • Е-училница
    • Документи
    • Еколошка програма
    • Настава
    • Контакт

    Новости

    • Професионална ориентација за учениците од деветто одделение
    • Генерација 2020/2021Генерација 2020/2021

    Контактирајте не

    ул. „Маршал Тито„ бр.20
    (033) 294-597
    [email protected]

    © 2020 Сите права задржани
    Развиено од echko.net