Насоки за наставата по Историја за VI- А и Б одделение
ЧАС 1
– Тема 6; Нова содржина -Вежби и активности за Внатрешни борби во Римската држава (час предвиден за користење на ИКТ, целта е да се проверат постигнувањата и да се прошират знаењата).
ЗАДАЧА: ОДГОВОРИ ГИ СЛЕДНИВЕ ПРАШАЊА ВО ТВОЈАТА ТЕТРАТКА, А ПОТОА ПРОСЛЕДИ ЈА ПОДГОТВЕНАТА ПРЕЗЕНТАЦИЈА ЗА ГЛАДИЈАТОРИ.
- Кој се наоѓал во најтешка положба во Римската држава?
- Кое е најпознато востание на робовите, кој го предводел, кога се кренало и каде?
- Зошто не успеало востанието?
- Зошто Римската држава започнала брзо да слабее?
- Опиши го ликот на Спартак! (најзначајните негови особини и карактеристики)
ЧАС 2
– Тема – Стариот Рим; Нова содржина -Римската култура; целта е-да ја идентификува посебноста на римската религија, уметност начин на живот; и да прави компарација на културата на Римјаните со останатите култури во Стариот свет.
ЗАДАЧА ЗА РАЗМИСЛУВАЊЕ!
Ајде прво да се потсетиме за достигнувањата во културата и верувањата на Хелените, најстарите цивилизации и античките Македонци?
Ако се потсетивте за културите на другите народи, сега е време да ја прочитате лекцијата за РИМСКАТА КУЛТУРА која се наоѓа на страните 81-82-83 и внимателно разгледајте ги фотографиите. Вашата ЗАДАЧА Е да изработите табела во која ќе ги претставите:
За учениците со задачата-активноста е: да ги опише културата, религијата и начинот на живеење на Римјаните.
Религијата на Римјаните | Книжевност и говорништво | Градежништво, вајарство и сликарство | Наука |
Оваа табела можете да си ја направите во вашите тетратки, при тоа убаво прочитајте ги деловите и работете ги дел по дел. Во табелата треба да ги внесете најважните работи според вас кои се однесуваат за делот за кој пишувате. Ако има нешто нејасно слободно пишете ми или јавете се, ќе ви објаснам, ќе ви помогнам. Убаво за вас е да прочитате и ЗНАЕТЕ ЛИ ДЕКА… (на стр.83 во учебникот). Ви посакувам пријатна и успешна работа Чувајте се и останете дома. Наставнk Методи Андонов