Математика 04-08.05.2020
Активности по математика за периодот од 04 – 08.05.2020
04.05.2020год.(понеделник)
Мерење маса, стр.34
( 1. Активност- игра проценка што е полесно/ потешко„Полесно од моливот е …“ ,
„Потешко од тетратката е …“ –проверка на проценкатасо мерење по примерот со закачалката од минатиот час)
( 2. Активност- активности и решавање на барањата во учебникот на стр.34)
05.05.2020год.(вторник)
Вага –инструмент за мерење на маса – разни видови ваги за мерење на маса. Следење на линкот- Подолу
, практични активности со мерење со помош
на некој вид вага која ја имате во вашиот дом или импровизирана вага. Ученикот дава претпоставка што е потешко од двата предмети кои ги споредува, а со мерење се потврдува точноста на претпоставката ).
06.05.2020год.(среда)
Мериме со нестандардни мерки –
Во својата непосредна околина, ученикот забележува предмети со различна маса,должина, ширина, висина, … и усно споредува Aктивност во која учениците некои од предметите ги мерат со нестандардна единица
мерка ( пр. со цевки, спајалици, педи, прсти и сл. ….од видот пр. моливот е долг 5 спајалици, масата е широка 4 педи……)активноста од стр.34 претставете ја во тетратката по математика
07.05.2020год.(четврток)
Претури за да измериш, стр.35
Најпрво процени колку чаши мислиш дека ќе собере 1 шише од 2 литра, 1 шише од 1
литар и 1 бокал од литар и половина, а потоа измери со претурање на водата во чашата.
Претурање на водата и проверка на проценката.
1 шише од 2 литри = _ чаши ( усно) 1 шише од 1 литар = чаши
1 бокал од 1 ½ литар = __ чаши
Претурање на вода во различни садови и запишување на мерењето во учебникот на стр.35.
08.05.2020год.(петок)
Колку шолји, стр.36
Пред да почнеш со работа пред себе стави садови: 1 шолја, 1 големо шише, 1 мало шише,
1 длабока чинија, 1 тенџере и 1 кофа.
Потоа работи според упатството во учебникот по математика на стр. 36.
1.Наполни ја шолјата со вода и претури во малото шише, колку такви шолји ќе ти требаат
за да го наполниш малото шише со вода? Запиши.Земи го големото шише и наполни го со вода, по твој избор претури во некој друг сад на
пример тенџере и измери колку такви шишиња вода треба да претуриш во кофата за да ја
наполниш. Запиши!