Македонски јазик 11-15.05.2020
Активности по Македонски јазик за периодот од 11.05.2020 год. – 15.05.2020год.
11.05.2020год.(понеделник)
Aктивност 1. ,,Измисли приказна по слики,,стр.84 (поведете разговор по сликите и составете реченици по истите, насочувајте ги учениците во поврзување на речениците во целини и составете приказна).
Активност 2.Препознај буква „Т“, стр. 98 ( играње игра „ На буква на буква“, активности според учебникот на стр.98–кажување зборови на буквата Т, одредување местоположбата на буквата Т во зборот, препознавање и заокружување на буквата Т во зборови, пишување
линии за графомоторички вежби, цртање нешто што почнува на буквата Т).
12.05:2020год.(вторник)
Активност 1.- Повторување на изучени букви (Вежби за препознавање на учените букви преку проследување видеото на Азбука
Активност 2. Вежбајте во правилно изговарање на изучените букви кажете усно зборови – стихови од дадените во видеото или реченици со изучените букви.
13.05.2020 год.(среда)
-Стихотворба ,,Семафор,, ( читање неколку пати на стихотворбата дадена подолу и разговор по дадените прашања).
1.Каде стои семафорот?
2.Зошто служи семафорот?
3.Колку бои има семафорот?
4.Што се случува кога светнува црвеното светло?
5.Што се случува на жолтото светло?
6.Што правиме кога светне зеленото светло?
Семафор
По патишта цел ден стојам
возила и луге бројам,
дење ноке немам почин
верен стражар со три очи.
На црвена боја моја
возила и луге стојат,
жолто светло штом се роди
подготви се за да одиш
на зелено брзај брзај
многу вешто и без мрза.
!4.05.2020год.(четврток)
Препознај буква „Ќ“ стр. 98 ( играње игра „ На буква на буква“, активности според учебникот на стр. 98–кажување зборови на буквата Ќ, одредување местоположбата на буквата Ќ во зборот, препознавање и заокружување на буквата Ќ во зборови, пишување
линии за графомоторички вежби, цртањене што почнува на буквата Ќ).
15.05.2020год.(петок)
,,Изброј ги буквите,,(на 5 лист од назад на учебникот)
Кажи ги имињата на предметите изброј ги и обој ги крукчињата онолку колку букви има во зборот, а потоа истото претстави го (нацртај во тетратката) .