Maкедонски. -наставни содржини од 06.04.2020 до 10.04.2020год
Цел :Доживување на содржината на расказот ,анализа и искажување писмено или усно .
УТВРДУВАЊЕ НА РАСКАЗОТ -„ГОЛГЕТЕР „
понеделник 06.04.2020година.
Прераскажи го расказот усно и потоа Според техниката –Звезда на приказната –прикажи ја преку прашања по сопствен избор содржината . Значи во тетратките за домашна работа направи звезда на приказната на расказот .
Заклучок Најдообар лек за смирување е чистата совест.
Наставен предмет: Maкедонски
вторник 07.04.2020
Наставна содржина. Обработка на извадок од роман,, Хари Потер и одајата на тајните стр.94/95“
Прочитај ја содржината на расказот.Тоа е извадок од истоимениот роман Хари Потер-роман за деца со авантуристичко -возбудлива соджина за способностите на главниот јунак со сите негови особини.Авторката има напишано седум продолженија за Хари Потер и има снимено филмови во делови на истиот јунак.
Направи краток со план на расказот во училишната тетратка преку грозд техника
За дома накратко Прераскажи го расказот.
среда- 08.04.2020 год.-Утврдување на расказот на извадок од роман,, Хари Потер и одајата на тајните стр.94/95“
Прераскажи го усно расказот и потоа обиди се на интернет да пронајдеш нешто за писателката на романот Џоан K. Роулинг и запиши кратка биографија во домашната тетратка.
Разгледај ја табелата на стр.95 со позитивните и негативните способности.Обиди се да согледаш дали во некои од нив ќе се пронајдеш.
четврток 09.04.2020год.Обработка на расказот -„Пипи Долгиот Чорап„–стр.140,141,142.
Прочитај го двапати расказот на стр.140,141,142.
Поим за родено име дадено на крштевање и се користи во лични документи како идентификација .
Прекар -име кое се добива на најразлични начини , шеговито од другари,од роднини ,од милост,по некоја особина или на сличен начин.Секој има лично име додека прекарот обично не го имаат сите .
Пипи е синоним на една палавка и е забавна лектира за деца .
За дома опиши ја Пипи Долгиот Чорап писмено според расказот .
петок 10.04.2020год.Утврдување на расказот -„Пипи Долгиот Чорап„–стр.140,141,142.
Прочитај го расказот на твоето братче или сестриче изразно на глас.
Потоа прераскажи го расказот писмено со свои зборови накратко.